می لرن

آموزش آنلاین وب
0

نتیج حاصل از رژیم لاغری

خانه » وبلاگ » نتیج حاصل از رژیم لاغری

نتایج حاصل از رژیم

اثبات توانایی های خویش طی تمرین

جک ویلسون

 

پاسخ به سؤالات مهم شما…

  • می دانم خیلی از شماها احتمالا دارید فکر می کنید:
  • چرا باید به این آدم اعتماد کنم؟ هنوز حتی عضلات شکمش را هم ندیده ام!
  • اصلا شکمش بدون چربی و عضلانی هست که بتواند از دورۀ آموزشی‌اش پشتیبانی کند؟
  • حتما مربی خیلی ها بوده است. از نیروهای ویژه ارتش گرفته تا ورزشکاران دانشکده، و مادران و مادربزرگ های جدید. اما چگونه می تواند ادعایش را ثابت کند؟

 

اندام ورزشکاران چقدر عضلانی و خوش فُرم است؟

می دانم ظاهر مربی چقدر برای جلب اعتمادتان نسبت به من اهمیت دارد. بگذارید قدری راجع به مربی های لس آنجلس برای تان توضییح دهم:

  • 5 تا 10 درصد از مربیانی که در لس آنجلس فعالیت می کنند بدن هایی بدون چربی، عضلانی و خوش فرم دارند و آماده اند برای عکس برداری از اندام شان. می توان گفت آن ها از نظر زیبایی اندام و خَشک و بی چربی بودن بدن، جزو 1 درصد برترین های کشورند.
  • 70 درصد از مربیان اندام های خوب و عالی دارند. اندامی ورزشکارانه و عضلانی، و معمولا در زمینه مربی گری و یا ورزش های دیگر با سابقه اند.
  • اما باقی مربی ها اندام هایی بد فرم دارند. شگفت انگیز ترین نکته راجع به این دسته، این است که هر ساله بین 60 تا 100 هزار دلار درآمد دارند، ولی به آنچه آموزش می دهند عمل نمی کنند.

 

وضعیت من چیست؟

می خواهم صادقانه آماری در اختیارتان بگذارم. جایگاه من چیزی بین 5 تا 10 درصد برترین ها، و 70 درصد مربیان خوش اندام و ورزشکار است. دلیلش این است که برنامه غذایی و ورزشی ام را به طور فصلی تنظیم می کنم. بعضی دوره ها روی افزایش حجم و افزایش قدرت تمرکز می کنم، و بعضی دوره ها نیز روی خَشک کردن اندام و چربی سوزی.

دلیلش این است که نمی خواهم از برنامه های غذایی و ورزشی ام خسته شوم. این کمک می کند بدنم کوفته نشود، و در ضمن کمک می کند تمرینات و برنامه غذایی ام همچنان هیجان انگیز برایم جلوه کند! چربی بدنم معمولا بین 8 تا 12 درصد است. در هر صورت این عکس ها را به شما نشان می دهم تا وضعیت های مختلفی را که تجربه کرده ام ببینید.

این بدترین وضعیتم بود…

این من هستم با تقریبا 23 کیلوگرم اضافه وزن… می خواهم کمک تان کنم، چون هرگز ژنتیکی استعداد لاغری نداشته ام. ما دوستانی داریم که شکم هایی عضلانی و سیکس پک دارند، و هر روز همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده و شیرینی می خورند. اما من از این خوشی ها محروم بودم. مجبور بودم شدیدا تمرین کنم تا به جایگاهی که اکنون در آن هستم برسم. می خواهم بدانید اگر من توانستم به اینجا برسم، پس شما هم می توانید!

بهار 2014

نتایج من: بهار 2014

  • هر هفته بیش از 10 ساعت تمرین می کردم. چون شاگردانی داشتم که طی دوره های آموزشی مجبور بودم با آنها تمرین کنم.
  • ما به شدت تمرین می کردیم. تمریناتی مثل دوی سرعت، تمرینات مقاومتیِ دایره ای، و تمرینات قدرتی و سعی می کردم ضربان قلبم را بالا نگه دارم.
  • کار فوق العاده دشواری بود. اما توانستم وزن زیادی کم کنم و بدنم خَشک و بی چربی شد.

 

زمستان 2014 بهار 2015

نتایج من: زمستان 2014 – بهار 2015

  • این عکسی است از نتایجم طی 6 ماه رژیم غذایی شدید و متناوب.
  • از این دوره استفاده از رژیم غذایی را شروع کردم!
  • هر روز 16 تا 20 ساعت چیزی نمی خوردم، و فقط یک یا دو بار لب به غذا می زدم.
  • 4 روز در هفته با وزنه تمرین می کردم. بعد از تمرین نیز یا در روزهایی که آزاد بودم شروع به دوی سرعتی می کردم.
  • فقط 4 تا 5 ساعت در هفته تمرین می کردم، و احتمالا عضلات شکمم تا کنون بهتر از این نبوده است.

برای دانلود این رژیم غذایی این لینک را کلیک کنید.

زمان انتشار : 453 روز پیش دسته بندی : وبلاگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *